Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina

8 artistes per entendre l'art contemporani

Dissabtes, 18 i 25 de febrer de 2017. D'11 a 13:30h

Curs d'aproximació a l'Art Contemporani.

Curs d’aproximació a l’art contemporani on s’introduiran vuit artistes, explicats per parelles, partint de la dualitat encapçalada per Duchamp i Picasso, dos artistes que ens aproximen a dues formes ben diferents d’entendre l’art: una al voltant de l’autoexpressió i l’altra centrada en la conceptualització, què ens ajudaran a entendre aspectes clau de la pintura contemporània del XX i XXI.

Els artistes que s’introduiran durant el curs seran Picasso/Duchamp, Pollock/Warhol, Tàpies/Manzoni i Perejaume/Aballí, en sessions diaològiques amb els participants i explicant d’alguns dels autors d’aquest curs, a les sales de la Fundació Palau, aprofitant el fons de la seva col•lecció.

Impartit pels historiadors de l’art Antoni Jové -coordinador del Centre d’art La Panera (Lleida)- i Roser Sanjuan -Servei Educatiu Centre d’art La Panera (Lleida) -

Places limitades. Cal fer reserva prèvia a: fundaciopalau@fundaciopalau.cat o al Tel.93 791 35 93Curs per adults gratuït

Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina