Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina


Festival de poesia - Del 27 de juny al 27 de juliol de 2008

El paisatge de l’ànima

Els colors de Picasso

Dídac Rocher

A El paisatge de l’ànima la poesia hi predomina. En la poesia, el cantautor hi troba un refugi per a l’esperit però també hi troba aquelles paraules precises que tant li serveixen per a expressar-se amb exactitud i força.

Autors com Màrius Sampere, Amadeu Vidal i Bonafont, Sebastià Alzamora, Fèlix Cucurull, Jacques Prévert, Joan Vinyoli, Júlia Zabala, Joan Margarit o Ponç Pons, descriuen aquest mateix paisatge de l’ànima del què ens parla Rocher.

Dídac Rocher (veu), Ferran Aguiló (baix guitarra elèctrica,acordió i cors), Gerard Aguiló (bateria i percussions), Aitor Buñuel (multiinstru-mentista i cors), Àlex Guitart (percussions mediterrànies, balgama) i Jordi Navarro (sac de gemecs i clarinet)

Dia i hora : Dissabte 5 de juliol,a les 22 h
Lloc: Parc de Can Muntanyà
Preu: 10 euros

[Torna]


Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina