Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina

Espais

1. 1 El pati de la Fundació Palau
  2. 2Façana de la Fundació, part corresponent a la Casa de les Monges

La seu de la Fundació Palau és al carrer Riera, 54, de Caldes d’Estrac (Maresme, Barcelona).

L’espai físic de la Fundació comprèn dos edificis, Can Muntanyà i la Casa de les Monges. Can Muntanyà, propietat de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac, és un edifici de mitjan segle xx que fou la residència d’un indià i terratinent de Caldes. Probablement per enyorança de la seva vida a ultramar va decidir fer construir una font al pati interior de la casa amb motius tropicals. Actualment, aquesta font presideix el pati de la Fundació Palau i podem dir que és una peça important de la ceràmica catalana. La Casa de les Monges és un antic col·legi religiós, actualment propietat de la Diputació de Barcelona. Tot el conjunt ocupa un total de 1.500 m2.

La Fundació Palau consta de tres sales d'exposició permanent:

• La Sala Barcelona 1900-1936.
  • La Sala Defensa de l'avantguarda.
  • La Sala Estimat Picasso.

I dues sales dedicades a exposicions temporals.

Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina