Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina

Activitats educatives

Aquest nou curs, la Fundació Palau realitza una proposta renovada i ampliada de tallers educatius, per a grups escolars i altres col·lectius. Dins l’oferta de tallers plàstics, es reforça l’oferta dels tallers picassians que s’han ofertat cada any, així com s’amplien els autors a tractar: Miró i Perejaume són els dos artistes exposats a la Fundació que es poden treballar al taller. Així mateix, s’incorpora un taller de Van Gogh, artista no present a la col·lecció però de gran importància i atractiu. Finalment, un taller per a treballar el retrat i l’autoretrat, amb tanta presència en la nostra col·lecció, completa l’oferta d’aquest any. Alhora, també oferim dues propostes literàries: la ruta literària per Caldes, en què es relacionen els llocs amb els autors que s’han vinculat amb Caldes, i una activitat de poesia sobre Josep Palau i Fabre, president de la Fundació, escriptor i col·leccionista d’art. Aquesta activitat pot realitzar-se com a visita a la Fundació o com a visita i taller literari.

Amb aquestes propostes, us animem a venir amb els vostres alumnes!

Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina