Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina

Activitats per a tothom

Rutes

Ruta literària: “Caldes d’Estrac, perla de poetes

Ruta literària: “Caldes d’Estrac, perla de poetes”

La presència del poeta Josep Palau i Fabre i la fundació que du el seu nom a Caldes d’Estrac, potencia i dóna relleu a l’estada d’altres tres il·lustres representants de la nostra literatura: Jacint Verdaguer, Apel·les Mestres i Joan Maragall, a cavall entre la Renaixença i les primeres pinzellades del Noucentisme. A través d’una visita guiada per la població, anirem descobrint els espais compartits per cadascun d’ells i sentirem les diferents veus d’aquestes quatre personalitats unides per una mateixa vocació: la de poeta. La ruta clourà amb una visita a la Fundació.

Creació i conducció de la ruta: Anna Maluquer

Itinerari turístic i cultural guiat o autoguiat: " Caldes d’Estrac, poetes, personatges i llegendes"

Ruta literària: “Caldes d’Estrac, perla de poetes”

Aquest itinerari turístic i cultural autoguiat permet descobrir Caldes d’Estrac, vila marítima, petita i acollidora, pionera de l’estiueig.

L’objectiu d’aquest itinerari és passejar sense presses, i gaudir de la localitat, descobrint pas a pas els seus carrers, edificis, personatges, històries i llegendes.

La ruta està senyalitzada en 14 punts indicats per un faristol que informa sobre l’indret.

Punt de sortida: Fundació Palau
Punt d’arribada: passeig dels Anglesos
Horari per recollir el full de guia: de dimarts a dissabte de 10:30 a 14 h i de 16 a 19 h diumenges i festius de 10:30 a 14h.
Es poden recollir fulletons que tradueixen els faristols en castellà, anglès, francès, Alemany i Italià.

Recorregut:
El recorregut està dissenyat en dues direccions: un cap el nucli urbà orientat cap a muntanya i l’altre cap a la zona d’estiueig de la façana marítima, per poder conèixer els racons més emblemàtics de Caldes, aquells indrets més importants de la història i la cultura.

Anar a: Menú principal | Peu | Inici de la pàgina