« Tots Esdeveniments

• Aquest Esdeveniment ja ha passat.

Clara Peya

11 de Juliol de 2018

Gratuït

La pianista i compositora Clara Peya està considerada una de les creadores més originals i úniques que han aparegut en els últims temps en l’escena musical del país. Una personalitat artística torrencial que en directe s’explica, es despulla i es transforma, que des de l’escenari s’escampa per tota la sala i més enllà. Fins ara ha presentat set discos sota el seu nom —l’últim dels quals, Oceanes, l’ha portat per bona part dels escenaris del país—, i en tots s’acompanya per una banda d’excel·lents artistes, com ara Sílvia Pérez Cruz, Judit Neddermann, Alessio Arena, Ferran Savall i Pau Figueres. Aquesta vegada, s’acompanyarà de la veu de la Magalí Sare en un concert a duo en el qual sobrevolaran la trajectòria musical de la pianista, escollint a consciència temes dels diferents discos i projectes que ha musicat. Energia i sentiment en estat pur, sense deixar de banda el crit i el compromís amb la llibertat.

Detalls

Data: