« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Festival Poesia i + (del 5-15 juliol)

5 de juliol a les 21:00 - 15 de juliol a les 23:00

Guiats com sempre per la passió i l’esperit trencador de Palau i Fabre, presentem la 13a edició de Poesia i +, que es continua estenent per diferents pobles del Maresme. En aquesta edició, Caldes d’Estrac, Canet, Sant Andreu de Llavaneres, Dosrius, Alella i Mataró acolliran recitals, concerts i accions que volen reivindicar més que mai la força de la paraula i de la poesia. Perquè sí, perquè en moments d’imatges repetitives, de bombolles informatives i de veritats alternatives, dir el nom de cada cosa i viure el silenci davant del mar, enllaçar frases i horitzons pot ser la millor arma, la més inofensiva i la més transformadora.

Poetes, artistes i musics de diferents generacions, estils i procedències irradiaran la seva força per tot el Maresme en un festival que vol ser pròxim, acollidor i estimulant, que es vol definir com a lloc d’encreuaments i d’experiències sorprenents. El programa, els espais i els itineraris estan pensats perquè el públic aprofundeixi en la veu dels poetes i en el paisatge tan característic del Maresme. Gràcies a la complicitat de creadors, municipis, institucions i una bona colla d’agents hem anat creant una xarxa que permet que el festival cada any vagi creixent en intensitat sense perdre la seva essència.

I és per això que ens sentim més eufòrics que mai. Veiem poesia arreu i volem que prengui protagonisme. També als camps de futbol. En un estiu marcat pel Mundial de Futbol i per les grans aglomeracions, reivindiquem els nostres colors i el nostre espai —petit, potser, però on tothom hi té el seu lloc—, el poder de transformació dels mots. Poesia i + és un altaveu per cridar, més que mai, “+ poesia, si us plau”!

Programa en PDF

Col·laboració i participació de: Ajuntament Alella, Ajuntament Arenys de Mar, Ajuntament de Canet de Mar, Ajuntament de Dosrius; Ajutament de Mataró i Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres.

Altres col·laboradors: La Quadra del Mar, Estudi Lucky Mora i Dynamic Hotel.

Detalls

Inici: