« Tots Esdeveniments

• Aquest Esdeveniment ja ha passat.

Inauguració de l’exposició Generació Horiginal

13 de Juliol de 2018

Gratuït

Presentació a càrrec dels autors, Marta Huertas Dídac Rocher, i d’Ester Andorrà

Recital amb Meritxell Cucurella, Joan Vigó i Laia Martínez i López

Generació Horiginal és un projecte fotogràfic que precisament va néixer un vespre de juliol de fa uns anys a la Fundació Palau: després d’assistir a un dels recitals del Poesia i +, Marta Huertas i Dídac Rocher van decidir que volien plasmar d’alguna manera tots aquells poetes que per un motiu o un altre estan íntimament lligats a l’Horiginal, un espai que durant més de quinze anys ha presentat setmanalment poetes de tots els estils i les generacions. El projecte finalment va prendre la forma d’un catàleg de 74 poetes fotografiats per a l’ocasió i acompanyats d’un poema triat per cada autor. Per inaugurar l’exposició, que inclou els retrats i els poemes, comptarem amb tres poetes íntimament lligats a l’Horiginal: Meritxell Cucurella, fundadora del local, poeta exuberant i traductora atenta; Joan Vigó, un dels habituals, que acaba de publicar Pastor d’antenes, que recull poemes i fotografies cuinades a foc lent, i Laia Martínez, una poeta polièdrica que coneix bé l’escenari de l’Horiginal. Ester Andorrà, per la seva banda, presentarà el llibre que aplega tot aquest material, editat per LaBreu.

Detalls

Data: