« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Miquel Serra

12 de Juliol a les 21:00

Gratuït

Miquel Serra és un dels tresors millor guardats del folk mallorquí, tot i que és evident que la seva música desborda les etiquetes musicals. En les seves cançons poden confluir sense problemes Animal Collective, Nick Drake i Pau Riba, tot i que els límits no existeixen per a aquest músic que evita l’espectacularitat i els professionalismes eixorcs. D’aquesta manera, a partir d’una vida senzilla i un amor serè envers l’illa de Mallorca, on viu, la seva música és un catàleg de meravelles i de llum, de costumismes i de petites espurnes inesperades. Recentment ha publicat Antiga Hodomura, un recull personal i íntim de cançons gestat en el mateix moment que L’octau clima, el seu disc anterior, però enregistrat en una altre moment i sense l’acompanyament de la banda. És amb aquest format íntim i delicat que Miquel Serra obrirà aquesta nit al pati de Sant Josep, un dels espais que enguany se sumen al Poesia i +.

Detalls

Data: