« Tots Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Palau6

12 de Juliol de 2018

Gratuït

Palau6 és un espectacle poètic basat en Josep Palau i Fabre. Retrat cubista, un documental produït per Clack Audiovisual i la Fundació Palau en què es mostren les diverses facetes de Palau. De poeta foll a autor alquimista. De biògraf del geni Picasso a traductor il·luminat. D’activista exaltat a exiliat eremita. El mataroní Eloi Aymerich dirigeix aquesta obra amb la banda sonora en directe del músic alcoià Pau Miquel Soler, els recitats del poeta i amic de Palau Lluís Urpinell, el rapsode mataroní Joan Carles González-Pujalte i els cantautors Dídac Rocher i Meritxell Gené. Sis veus artístiques per explicar sis cares. Una mescla coral on noves generacions pinten, reciten i canten Palau i Fabre, un home fet de múltiples cares. Un espectacle híbrid que barreja cinema a la fresca, cabaret en directe i poesia en escena. Una invitació única per descobrir l’univers esclatant de Josep Palau i Fabre.

Direcció i projeccions audiovisuals: Eloi Aymerich

Música en directe: Pau Miquel Soler

Reciten, llegeixen i canten: Meritxell Gené, Joan Carles González Pujalte, Dídac Rocher i Lluís Urpinell

Regidoria: Cristina Moral