« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Maria Coma

5 de juliol a les 22:15

Gratuït

Establerta actualment a Berlín, Maria Coma,  farà al Poesia i + un dels pocs concerts que té programats a Catalunya aquest estiu. Cantant, compositora i pianista, en els darrers anys ha desdibuixat les fronteres entre la música i l’exploració del cos i la consciència a través d’eines com la recerca de moviment, la somàtica, la vocalització, la improvisació i la performance. Després d’uns primers anys de carrera professional dedicada al seu projecte musical —amb 4 discos en solitari, 1 disc amb el conjunt u_mä, 5 gires arreu de Catalunya, Espanya, part de l’estranger…—, en què el treball corporal havia estat un suport a la carrera musical, és ara aquest treball sobre el cos el seu principal focus d’interès. En aquest concert especial interpretarà la seva música en un marc obert —veu genuïna, visceral, crua, orgànica—, oscil·lant entre la cruesa de piano i veu i la creació de textures sonores amb loops, pedals, sàmpler i la gravació en directe, permetent la poesia dels silencis i l’espai.

Detalls

Data: