« Tots Esdeveniments

• Aquest Esdeveniment ja ha passat.

Peru Saizprez

7 de Juliol de 2018

Gratuït

Després de d’endinsar-nos en els colors de Palau i Fabre i Picasso entre les parets del Museu-Arxiu de Can Caralt, sortim als jardins per continuar transitant entre colors i mots. Peru Saizprez, el poeta madrilimeño, rastrejador de racons, inventor de paradoxes i experimentador incansable, aterra al Poesia i + per sorprendre’ns amb els seus textos elàstics i voladors. Una veu poderosa, un humor i una imaginació ingents i objectes i accions que amplien el text són alguns dels seus trets distintius. Ha publicat Sexo satélite (Morandi, 2003), Un corazón con pelos (Arrebato Libros, 2006), Masturbación en la mesa sin cuenta (Arrebato Libros, 2008) i hotel trip cárnival (Arrebato Libros, 2013), però és sobre un escenari que el lector pot copsar tota la dimensió dels seus dards: els seus poemes són una sorpresa lingüística constant, són imprevisibles i, en directe, a més, es combinen múltiples eines i estratègies de la performance.

Detalls

Data: