Horari

• Dimarts, dimecres i diumenges.: 10:30 a 14 || Dijous., divendres i dissabte: 10:30 a 14 i de 16 a 18
  • Hivern (16 setembre - 30 Juny)
  • Dimarts a diumenge: 11 a 14 i de 17 a 20h
  • Estiu (1 juliol - 15 setembre)
  • Dilluns no festius i els dies 24 tarda, 25, 26 i 31 tarda de desembre, 1 i 6 de gener, 1 de maig
  • Tancat

Preus

Entrada general: 5€

Entrada reduïda: 2,5€
Usuaris del carnet Jove
Majors de 65 anys
Aturats
Titulars de carnet de família nombrosa

Carnet de Biblioteca: 4€

Entrada gratuïta:
Els empadronats a Caldes d’Estrac, Sant Vicenç de Montalt i Sant Andreu de Llavaneres.
Menors de 12 anys
Professors acreditats
Membres de l’ICOM, de la Associació de Museòlegs i de la de Crítics d’Art
El primer diumenge de mes ( no esta inclosa l’entrada de l’exposició temporal ‘Desig Pregon. Miquel Barceló a Josep Palau i Fabre’)
Acompanyants de grups
Guies turístics
Periodistes
Treballadors de la Diputació de Barcelona
Membres de la Plataforma Assembleària d’Artistes de Catalunya

Visites guiades a l’exposició permanent i temporals:
Visites guiades per a grups de mínim 15, màxim 25 persones. La reserva de la visita guiada és imprescindible fer-la amb 15 dies d’antelació. El preu es de 6€ per persona.

Visita guiada de l’exposició temporal Pregon Desig. Miquel Barceló a Josep Palau i Fabre.

Visites guiades per a grups de mínim 15 persones. La reserva de la visita guiada és imprescindible fer-la amb uns dies d’antel·lació. El preu és de 6€ per persona ( guia i entrada i tambá dret a veure l’exposició permanent)

Visites dirigida a l’exposició permanent per a persones amb dificultats de visió. El punt de partida de la visita és una escultura de Pau Gargallo del fons d’art de la col·lecció de la Fundació Palau, escultura que podrà ser tocada amb les mans. Es llegirà el text “Gargallo Nocturn” de Josep Palau i Fabre que relata la visita d’un cec i de la seva guia a una exposició de l’escultor al Palau de la Virreina de Barcelona. Es comentaran altres obres d’artistes com Tàpies, Perejaume i Pablo Picasso. Al final de la visita escoltarem un àudio de Josep Palau i Fabre recitant els poemes de l’Alquimista i es facilitarà la lectura d’aquests poemes amb l’edició en Braille que conservem a l’arxiu. El preu es 4€ per persona.

La reserva de la visita és imprescindible fer-la amb 15 dies d’antelació. Rebreu confirmació de la reserva en el moment de fer el pagament i l’haureu de lliurar a la recepció de grups el dia que vingueu.

Com arribar-hi

Adreça: Carrer Riera, 54 08393 Caldes d’Estrac
Accés rodat: Carretera N-II; autopista C-32 (sortida 108).
Tren: Línia C-1 de RENFE (tren de rodalies de Barcelona a Blanes-Maçanet, Calella, Arenys de Mar i Porbou)