INFORMACIÓ

Adreça: Carrer Riera, 54 08393 Caldes d’Estrac
Accés rodat: Carretera N-II; autopista C-32 (sortida 108).
Tren: Línia C-1 de RENFE (tren de rodalies de Barcelona a Blanes-Maçanet, Calella, Arenys de Mar i Porbou)

HORARI

HORARI D’ESTIU (1 DE JULIOL AL 15 DE SETEMBRE)
Dimarts a dissabte: 11 a 14 i de 17 a 20h i Diumenges i festius: 11 a 14

HORARI D’HIVERN (16 DE SETEMBRE AL 30 DE JUNY)
Dimarts, dimecres, diumenges i festius: 10:30 a 14h i Dijous, divendres i dissabtes: 10:30 a 14 i de 16 a 18h

TANCAT
Dilluns no festius i els dies 24 tarda, 25, 26 i 31 tarda de desembre, 1 i 6 de gener, 1 de maig

ESTEM A LA TEVA DISPOSICIÓ

Entrada general: 5€

Carnet de Biblioteca: 4€

Entrada reduïda: 2,5€
● Usuaris del carnet Jove ● Majors de 65 anys ● Aturats ● Titulars de la Targeta Acreditativa de la Discapacitat de la Generalitat de Catalunya ● Titulars de carnet de família nombrosa

Entrada gratuïta:
● Els empadronats a Caldes d’Estrac, Sant Vicenç de Montalt i Sant Andreu de ● Llavaneres. ● Menors de 12 anys ● Professors acreditats ● Membres de l’ICOM, de la Associació de Museòlegs i de la de Crítics d’Art ● El primer diumenge de mes ● Acompanyants de grups ● Guies turístics ● Periodistes ● Treballadors de la Diputació de Barcelona ● Membres de la Plataforma Assembleària d’Artistes de Catalunya

VISITES

‘Poemes de l’Alquimista’ de Joan Fontcuberta: Visita guiada per a grups de mínim 15 persones. La reserva de la visita guiada és imprescindible fer-la amb uns dies d’antel·lació. El preu és de 6€ per persona ( guia i entrada i tambá dret a veure l’exposició permanent).

Chapeau! De casas i Picasso a Balenciaga i Pertegaz: Visita guiada per a grups de mínim 15 persones. La reserva de la visita guiada és imprescindible fer-la amb uns dies d’antel·lació. El preu és de 6€ per persona ( guia i entrada i tambá dret a veure l’exposició permanent). Cada primer diumenge de mes a les 11h. disposem d’una visita guiada per a inviduals. Cal inscriure’s al telèfon de la Fundació Palau. Preu: 6€ per persona.

Visita guiada exposició permanent i temporals (2h). Visites guiades per a grups de mínim 15, màxim 25 persones. La reserva de la visita guiada és imprescindible fer-la amb 15 dies d’antelació. El preu es de 10€ per persona.

Visites dirigida a l’exposició permanent per a persones amb dificultats de visió. El punt de partida de la visita és una escultura de Pau Gargallo del fons d’art de la col·lecció de la Fundació Palau, escultura que podrà ser tocada amb les mans. Es llegirà el text “Gargallo Nocturn” de Josep Palau i Fabre que relata la visita d’un cec i de la seva guia a una exposició de l’escultor al Palau de la Virreina de Barcelona. Es comentaran altres obres d’artistes com Tàpies, Perejaume i Pablo Picasso. Al final de la visita escoltarem un àudio de Josep Palau i Fabre recitant els poemes de l’Alquimista i es facilitarà la lectura d’aquests poemes amb l’edició en Braille que conservem a l’arxiu. El preu es 4€ per persona.

La reserva de la visita és imprescindible fer-la amb 15 dies d’antelació. Rebreu confirmació de la reserva en el moment de fer el pagament i l’haureu de lliurar a la recepció de grups el dia que vingueu.

Visites guiades per a grups de mínim 15, màxim 25 persones. La reserva de la visita guiada és imprescindible fer-la amb 15 dies d’antelació. El preu es de 6€ per persona.