Ús del guarda-roba:

L’ús del guarda-roba és gratuït. Cal dipositar-hi bosses de més de 25 x 25 x 35 cm, paraigües, begudes, menjar,.. No podeu entrar a les sales amb maletes o equipatges grans. El museu es reserva el dret a decidir què es pot desar al guarda-roba.

Accés amb animals

No es pot entrar amb animals al museu, llevat de gossos pigall.

Fotografies i gravacions

No es poden fer ni fotografies ni gravacions dins les sales d’exposicions. Per a premsa i altres necessitats, si us plau, contacteu abans amb el Departament de Premsa a fundacipalau@fundaciopalau.cat  o, si ja sou al museu, amb el taulell d’informació per obtenir autorització.

Ús del telèfon mòbil

Poseu el telèfon mòbil en silenci i mantingueu un volum de veu moderat.

Wi-fi

El museu disposa de Wifi en tot el recinte.Pregunteu la clau al personal de recepció.

Comportament

No es pot córrer ni cridar per les sales per evitar accidents i molèsties a la resta de visitants.

Amb la finalitat de protegir i conservar les obres d’art no està permès de tocar els objectes.

En cas d’evacuació cal seguir les instruccions del personal del museu.

Visites amb menors

Els menors de 14 anys han d’anar acompanyats d’un adult.

Tancament de sales:

Les sales tanquen 10 minuts abans de l’hora de tancament del museu.

Espai Lliure de fum

La Fundació Palau és un espai lliure de fums. No es permet fumar en cap espai de l’edifici.

Dibuixar al museu

Es pot dibuixar a les sales amb quadern de dibuix i només amb llapis. Per utilitzar cavallets i altres materials cal sol·licitar autorització.