Paquets culturals

PICASSO I EL TERMALISME A PROP TEU

Descripció:

Escapa’t a Caldetes i regala’t una experiència cultural combinada amb aigua termal mineromedicinal. Et proposem visita la Fundació Palau, un dels museus amb la col·lecció privada Picassiana més important de l’Estat Espanyol, i que acull també obres d’altres artistes cabdals com Tàpies, Miró, Barceló, Perejaume…I tot seguit gaudeix d’un circuit de salut i benestar començant per la piscina manantial d’aigua termal amb propietats curatives (estimulant cel·lular, antiinflamatoria, sedant, relaxant,..) a 38’8ºC i de la banyera d’hidroterapia al Balneari Caldes d’Estrac.

Preu per persona: 18€

• 1 Entrada a la Fundació Palau per visitar l’exposició temporal i permanent
  • Circuit de salut i benestar al Balneari de Caldes d’Estrac ( 40 min: piscina manantial termal i banyera amb hidroteràpia)
  • Les entrades es poden comprar només a la Fundació Palau.
  • La reserva no serà efectiva fins que s’hagi rebut la confirmació per part de la Fundació Palau

DIUMENGE D’ART i MÚSICA

Descripció:

Us proposem un recorregut guiat per l’exposició permanent de la Fundació Palau (Picasso, Tàpies, Barceló, Miró, Perejaume,…) i entrada lliure a les exposicions temporals ‘Paisatges Espanyols de Picasso. Cecilia Orueta’ i ‘Joan Fontcuberta. Poemes de l’Alquimista’. Tot seguit us esperen a l’Hotel Dynamic amb un vermut i música en viua la terrassa de l’hotel.

Preu per persona: 10€

El preu inclou:

• Visita guiada de l’exposició permanent+ visita lliure a les exposions temporals.
  • Vermut i música en viu a la terrassa de l’Hotel Dynamic
  • Cal incriure’s per telèfon (93 791 35 939) o bé omplint el formulari de reserva per mail.
  • Les visites es faran sempre i quan hi hagi un mínim de 10 persones inscrites, sinó només es podrà visitar lliurament el museu sense guia.

ESTADA A CALDES D’ESTRAC. CULTURA I RELAX VORA LA MAR

Descripció:

Allibera’t de la rutina i vine a gaudir d’una estada cultural i de relax a Caldes d’Estrac, coneguda popularment com Caldetes.

Una vegada estiguis allotjat/da a l’hotel Dynamic, et proposem una visita a la Fundació Palau, un dels museus amb la col·lecció privada Picassiana més important del territori, i que acull també obres d’altres artistes cabdals com Tàpies, Miró, Barceló, Perejaume,..Tot seguit podreu gaudir d’una ruta autoguiada per Caldetes.

Per visites guiades contacteu amb la Fundació Palau

Preu per persona: desde 65€

Octubre, novembre, desembre, febrer i març: 65€ Habitació doble sense esmorzar. 75€ Habitació doble amb esmorzar

Abril, juny i setembre: 75€ Habitació doble sense esmorzar. 85€ Habitació doble amb esmorzar

Maig: 80€ Habitació doble sense esmorzar. 90€ Habitació doble amb esmorzar

Juliol i agost: 90€ Habitació doble sense esmorzar. 100€ Habitació doble amb esmorzar. (subjecte a disponibilitat)

El preu inclou:

• Allotjament 1 nit qualsevol dia de la setmana en habitació doble.
  • Entrada al museu per visitar l’exposició permanent i temporal.
  • Cal reservar per telèfon (93 791 35 939) o bé omplint el formulari de reserva per mail.