Es suspenen totes les activitats culturals d’aquest mes de novembre

D’acord amb les mesures preses pel Govern de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Palau es veu obligada a cancel•lar les activitats programades per un període de, com a mínim, quinze dies. Així doncs, els ‘Dijous a la Palau’ dels dijous 5 i 12 de novembre ,la conferència ‘El món escenogràfic de la literatura de Palau i Fabre’ a càrrec de Bibiana Puigdefàbregas, programada dins el cicle ‘Josep Palau i Fabre.Retrat inacabat’ el dia 7 de novembre, així com l’activitat familiar ‘Amunt els pinzells’ d’aquest proper diumenge 8 de novembre no es podran dur a terme fins a nou avís. També ha estat cancel•lada la Nit dels Museus prevista per al 14 de novembre.

La Fundació Palau recorda que els museus segueixen oberts mantenint totes les garanties de seguretat i per aquest motiu segueix endavant  l’exposició ‘Ferran Freixa. Passat i present’ que podreu visitar a partir del 14 de novembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *