Recomanacions i mesures COVID-19

-Podeu fer la visita individualment o en grups de convivència.

-Durant la visita heu de dur la mascareta posada, tant els adults com els infants a partir de 6 anys.

-Cal respectar la distància de seguretat de 2 metres i seguir les indicacions del personal del museu per evitar el contacte.

-Mireu de no tocar les superfícies.

-Renteu-vos les mans amb freqüència i feu ús dels dispensadors de gel hidroalcohòlic que trobareu a la recepció i a totes les zones de descans i lectura .

-Acompanyeu els infants mentre sigueu a les sales i mireu d’explicar-los les recomanacions de manera senzilla.

-Hem instal·lat dispositius de protecció, informació i senyalització, i hem adequat els espais als requisits normatius així com hem adaptat els horaris i protocols de neteja, per garantir la correcte atenció als visitants.

-Amb la finalitat de protegir i conservar les obres d’art no està permès de tocar els objectes.

-En cas d’evacuació cal seguir les instruccions del personal del museu.

Ús del guarda-roba
Per motius de seguretat i perquè la visita sigui molt més còmode, la motxilla, begudes, menjar i els paquets han de dipositar-se a les guixetes del guarda-roba.  Els paraigües hauran de deixar-se dins el paraigüer de la recepció. L’ús del guarda-roba és gratuït. Les mides de les guixietes son 25 x 25 x 35 cm. No disposem de guixetes per objectes voluminosos com a bicicletes, patinets o maletes grans.

Accés amb animals
No es pot entrar amb animals al museu, llevat de gossos pigall.

Fotografies i gravacions
Està permès fer fotos a l’interior del museu però no gravacions. Així que fes la foto i comparteix-la! Això sí, sense flaix ni trípode. Les imatges només podran ser d’ús personal i no comercial.

Ús del telèfon mòbil
Poseu el telèfon mòbil en silenci i mantingueu un volum de veu moderat.

Wi-fi
El museu disposa de Wifi en tot el recinte. Pregunteu la clau al personal de recepció.

Zona de descans i lectura
A totes les plantes, trobaràs espais de descans i zona de lectura amb les publicacions sobre les exposicions, la col·lecció i sobre Josep Palau i Fabre i Picasso.

Canviador per a nadons
Trobareu un canviador per a nadons al lavabo de dones, al costat de la recepció.

Lavabo adaptat
Disposem de lavabo adaptat per cadira de rodes a la biblioteca.

Ascensors i rampes
La fundació disposa de rampes i ascensors que comuniquen les diferents plantes.

Visites amb menors
Els menors de 14 anys han d’anar acompanyats d’un adult.

Tancament de sales
Les sales tanquen 10 minuts abans de l’hora de tancament del museu.

Espai Lliure de fum
La Fundació Palau és un espai lliure de fums. No es permet fumar en cap espai de l’edifici.

Dibuixar al museu
Es pot dibuixar a les sales amb quadern de dibuix i només amb llapis. Per utilitzar cavallets i altres materials cal sol·licitar autorització a fundaciopalau@fundaciopalau.cat