Premi Concurs de fotografia ‘Ferran Freixa: La poètica del silenci’

Laia Puig 'Llum 1'

Ahir vam celebrar la  cloenda de l’exposició ‘Ferran Freixa. Passat i present’ amb l’entrega del premi del Concurs de Fotografia ‘Ferran Freixa: La poètica del silenci’ a la guanyadora Laia Puig Fontrodona per la fotografia ‘Llum 1’.

L’acte va estar presidit per la directora de la Fundació Palau, Anna Maluquer, Ferran Freixa, Carme Masià, comissaria de l’exposició, i per un dels membres del jurat ,el senyor Josep Rigol.

A banda del primer premi es van fer mencions honorifiques a les fotografies en Blanc i negre de l’Imma Cortés amb la fotografia ‘Llar’ i Joan Buch Baques per la seva imatge ‘Església’. I per últim mencions d’honor per les imatges en color de Jaume Cardona amb ‘El llit del senyor metge’ que va excusar la seva absència i Sònia Pérez-Català per la seva fotografia ‘El Telón’.

A l’acte, celebrat al pati de la Fundació, s’hi van aplegar participants del concurs i amics i seguidors de Ferran Freixa que van gaudir d’un bon inici de la Primavera, del Dia Mundial de la Poesia i d’una copa de cava.

3 thoughts on “Premi Concurs de fotografia ‘Ferran Freixa: La poètica del silenci’”

1. Enhorabona a tots els premiats i molt especialment a Jaume Cardona pel seu entusiasme vers la fotografia i el respecte pel patrimoni.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *