A punt pel Festival Poesia i + 2021

Des de la Fundació Palau ja ho tenim quasi tot a punt per a celebrar una nova edició del Festival Poesia i +. Després de 15 edicions, el Poesia i + ha consolidat un model de festival que aposta per la distància curta, el creuament interdisciplinari, la força de la paraula i la defensa de l’entorn natural. El festival acull les noves veus de la poesia i un seguit de propostes musicals, artístiques i teatrals que exploren nous territoris.

Del 30 de juny a l’11 de juliol, diversos espais del Maresme acolliran recitals, concerts, performances i propostes artístiques que posaran en diàleg la poesia amb les altres arts i el moment present. Els diversos actes se celebraran en espais singulars del Maresme, la majoria a l’aire lliure. Els municipis participants són: Canet de Mar, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Vicenç de Montalt, Teià, Dosrius, Arenys de Mar, Alella, Mataró i Caldes d’Estrac.

La imatge del Festival d’aquest any vol reivindicar la trobada i la celebració: malgrat tot, tenim motius per retrobar-nos, per celebrar la vida en comunitat. Som vulnerables i interdependents, com les paraules, i per això obrim les portes del festival de bat a bat: tothom hi és convidat.

Consulta el programa complet aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà.