A partir d’avui fem horari d’estiu

Podeu visitar-nos i conèixer els espais de la col·lecció permanent, la sala ‘Un pare pintor i un fill poeta’ així com la Sala Picasso i les exposicions temporals d’11 a 14 h i de 17 a 20 h de dimarts a dissabte, i diumenges d’11 a 14 h (dilluns tancat). L’horari d’estiu s’allargarà fins al 15 de setembre, inclòs.

Exposicions temporals

D’un roig encès: Miró, Palau i Fabre, Perucho i Picasso

Reconstrueix la relació entre els dos artistes i els dos poetes a través de diferents materials: dibuixos, litografies, llibres dedicats, documents i fotografies, procedents de la col·lecció de Joan Perucho, dels fons de la Fundació Palau i  de les aportacions d’altres persones o entitats, com el dissenyador Joan Pedragosa.

Es presenten obres de Picasso i Miró, procedents de la Fundació Miró, el Museu Picasso de Barcelona i de col·leccions particulars, acompanyades per fotografies de Leopoldo Pomés i Xavier Miserachs.

El projecte d’exposició ha estat produït per la Fundació Palau, comissariat per Julià Guillamon i amb la col·laboració d’Eduard Vallès, com a comissari adjunt. Fins al 19 de setembre.

Guardar a Fora, de Perejaume

Cinc institucions del Maresme – la Fundació Palau de Caldes d’Estrac, Mataró Art Contemporani, l’Espai d’Art i Creació Can Manyé d’Alella, l’Ajuntament del Masnou i el Museu de Pintura de Sant Pol de Mar-  impulsen de manera conjunta el nou projecte de Perejaume Guardar a fora, en paraules de l’artista: “una exposició trencada en llocs i uns llocs articulats per les obres que s’hi exposen”. La iniciativa, comissariada per Jaume Coscollar, visibilitzarà al Maresme del 5 al 17 de juny en un intent de celebració de l’espai i la cultura.

Segons el mateix autor, amb Guardar a fora es planteja “dilatar, recórrer i perdre aquesta comarca tan llargaruda, a partir d’un nombre d’obres disposades tot al llarg, amb una certa escala de presència i de discurs que els permeti de teixir una extensió més o menys conjunta i una mica meravellada” I així és com es presenten les cinc propostes, una per cada població que hi participa, en diferents formats que van des d’una exposició de dibuixos a una intervenció en un camp de conreu.

La Fundació Palau presenta Matinal, una exposició de 24 dibuixos de sols seguits d’una projecció: Encendre el mar. Fins al 17 d’octubre.

L'adreça electrònica no es publicarà.