Ruta a Mont-roig, Calaceit i Horta de Sant Joan, 12 de setembre

Per cloure l’exposició ‘D’un roig encès’ hem organitzat una ruta a Mont-roig, Calaceit i Horta de Sant Joan.

La sortida serà el dia 12 de setembre, des de Caldes d’Estrac (pàrquing dels Eucaliptus)  a les 7:30h  del matí i de Barcelona ( Ronda Sant Pere 21-23) a les 8:15 h i serem de tornada cap a les 21 h.

✔ Visitarem el Mas Miró a Mont-roig del Camp

✔ Dinarem a la Fonda Alcalà a Calaceit (visualitza aquí el menú)

✔ Visitarem el Centre Picasso d’Horta a Horta de Sant Joan.

👉Preu 75 €. Inclou viatge en autobús, entrada al Mas Miró de Mont-roig (www.masmiro.com), dinar a la Fonda Alcalà de Calaceit i visita al Centre Picasso d’Horta de Sant Joan (centrepicasso.cat)

I tot això ho farem en la bona companyia d’experts que ens il·lustraran als diferents espais!

Informació i reserves: fp.info@fundaciopalau.cat i al telèfon 937 913 593.

*El pagament s’ha de fer anticipadament per transferència bancària. Caldrà enviar el comprovant de pagament juntament amb les dades personals (Nom complet de les persones assistents, número de DNI, telèfon i adreça de correu electrònic de contacte). Caldrà especificar també el punt de recollida (Caldes d’Estrac o Barcelona). Si finalment la persona no es presenta o cancel·la la seva assistència, els diners no es retornaran.

2 thoughts on “Ruta a Mont-roig, Calaceit i Horta de Sant Joan, 12 de setembre”

1. Bon dia, més que un comentari és una pregunta: des d’on i a quina hora surt l’autocar?
    Gràcies per respondre.

L'adreça electrònica no es publicarà.