9 octubre: Dia de les Lletres Maresmenques a la Fundació Palau

En col·laboració amb Òmnium Maresme hem organitzat el ‘Dia de les Lletres Maresmenques’. Se celebrarà dissabte 9 d’octubre a partir de les 11 h, a la Fundació Palau.
La jornada comptarà amb activitats destinades a tots els públics.

Programa:
11 h Taller de punts de llibre, a càrrec de Marta Rocafort de la llibreria El Faristol de Calella.
11:30 h Contacontes, amb Imma Zapata.
12 h Recital Dones, arbres i poesia de la Maresma. Amb el suport de Queralt Morros i Emília Illamola.
16 – 16:30 h Visita guiada a l’arxiu de la Fundació Palau.
16:40 h Taula rodona sobre traducció, amb Joan Puigdefàbrega, Jordi Cornudella i Teresa d’Arenys. Modera Anna Maluquer.
17:40 h Taula rodona Editar des del Maresme. Presenta: Albert Calls.
18:40 h Teatre Un fill del nostre temps.
20:00 h Espectacle final, a càrrec de grup Laranna.

L’aforament és limitat. És per aquest motiu que et demanem que t’inscriguis aquí a cadascun dels actes als quals tinguis previst assistir.

L'adreça electrònica no es publicarà.