ELS DIJOUS A LA PALAU

El plantejament inicial, i per anar escalfant motors de cara a l’any vinent, serà començar amb un club de lectura sobre Els contes despullats de Josep Palau i Fabre. No serà un club de lectura a l’ús. No haureu de llegir el llibre a casa i després venir-lo a comentar. Llegirem el llibre durant l’activitat i hi introduirem comentaris, preguntes, parers… el que se’ns vagi acudint a mesura que anem llegint. Es tracta, doncs, d’una activitat eminentment participativa. Tenim també la sort de disposar d’un fantàstic arxiu, gràcies al qual, podrem conèixer els esborranys dels textos que ens ajudaran a conèixer el procés creatiu de Josep Palau i Fabre.

La intenció d’aquest cicle és que cada dijous, a dos quarts de set, ens apleguem a la Fundació Palau. Començarem, com hem dit, amb els clubs de lectura, però hi anirem introduint altres temàtiques: cinema, documentals, teatre, art, filosofia, música. I hi tindrem convidats que ens puguin ajudar a aprofundir en aquestes disciplines. Partint sempre dels nostres motius fundacionals: preservar i donar a conèixer l’obra de Palau, però també apostar per l’art i la cultura en general. És una activitat viva que hem d’anar modelant entre tots els que hi participem.

Les sessions es faran tots els dijous a la mateixa hora (18:30 a 20:00h) presencialment a la sala d’actes i també s’emetran virtualment pel nostre canal ‘Youtube direct’.

SESSIONS 2020:

15, 22 i 29 d’octubre

Lectura en veu alta del llibre ‘Contes despullats’ de Josep Palau i Fabre conduit per l’Anna Maluquer.

SESSIONS 2021:

4 de març
Conferència sobre ‘La Divina Comèdia’ de Dante en traducció de Josep Maria de Sagarra presentada per Jordi Cornudella

11 de març
Lectura en veu alta del llibre ‘La Divina Comèdia’ de Dante per l’Anna Maluquer

18 de març
Lectura en veu alta del llibre ‘La Divina Comèdia’ de Dante pels assistents a l’acte.

Cal inscripció prèvia per poder assistir prensencialment al mail  fundaciopalau@fundaciopalau.cat o trucar al 937 913 593