ELS DIJOUS A LA PALAU

Amigues i amics, us presentem ELS DIJOUS A LA PALAU sota el lema: ‘La aire li hauré de dir si vull que em digui que si’.

La intenció d’aquest cicle és que cada dijous, a dos quarts de set, ens apleguem a la Fundació Palau. Començarem amb els clubs de lectura, però hi anirem introduint altres temàtiques: cinema, documentals, teatre, art, filosofia, música. I hi tindrem, un cop al mes, convidats que ens puguin ajudar a aprofundir en aquestes disciplines. Partirem sempre dels nostres  motius fundacionals: preservar i donar a conèixer l’obra de Palau, però també apostar per l’art i la cultura en general.  És una activitat viva que hem d’anar modelant entre tots els que hi participem i que prendrà cos en la seva forma completa, un cop hàgim superat aquests moments de restriccions. Ara, i commemorant una de les lectures preferides de Palau i Fabre en el 700 aniversari de Dant, anirem llegint la Divina Comèdia.

Les sessions es faran tots els dijous a la mateixa hora (18:30 a 20:00h) presencialment a la sala d’actes i també s’emetran virtualment pel nostre canal ‘Youtube direct’.

Mentre sigui vigent la pandèmia, caldrà inscripció prèvia per poder assistir prensencialment al mail  fundaciopalau@fundaciopalau.cat o trucant al 937 913 593.