9h Muntada de parades de llibres, roses i altres sorpreses

11 a 12h Taller de punts de llibre

A càrrec de l’Associció ‘La fletxa d’or’ i la Fundació Palau

12h Espectacle infantil ‘El drac del riu’

La Marieta, una pagesa dolça i divertida serà l’encarregada d’explicar-nos “el drac del riu”.
Al castell de les mil torres, el bruixot i la bruixota ja estan fent de les seves, només el poder de la rosa blava podrà
trencar l’encanteri…El drac del riu es un conte tradicional, amb prínceps i princeses, reis i reines, fades i mags, bruixes i bruixots,
soldats, pirates, un drac, un riu, uns gats…, que introdueix els nens i nenes en el màgic món de la representació teatral.

12:45 a 13:45h Micro obert per poder llegir textos i poemes de Josep Palau i Fabre i d’altres autors.

14h Fideuada popular. Cal inscricpió i compra d’entrades anticipada. (encara no esta oberta la venda d’entrades)

La Fundació Palau celebra la Diada de Sant Jordi oferint entrada lliure al museu i preus especials dels llibres de la botiga.

abril 22 @ 12:00 — abril 22 @ 12:45
12:00 — 12:45 (45′)

Esplanada de Can Muntanyà

L'adreça electrònica no es publicarà.