« Tots els Esdeveniments

Exposició ‘Signes i escriptures. Col·lecció Suñol Soler’

28 de maig - 18 de setembre

‘Signes i escriptures’ és una exposició col·lectiva produïda per la Fundació Suñol que pretén emfatitzar el paper del signe i l’escriptura en les arts plàstiques de la segona meitat del segle XX, tot traçant un recorregut descriptiu d’aquestes aplicacions simbòliques a través d’una selecció d’obres de la Col·lecció Suñol Soler.

L’exposició es divideix en quatre apartats i evoluciona del signe més indesxifrable a l’escriptura més llegible. En les obres seleccionades, el missatge se’ns presenta de vegades explícit, d’altres suggerit, alguns cops amb referències textuals o gràfiques, però sempre a través d’elements iconogràfics que reflecteixen la interacció de cada artista amb cada espectador, a través de llenguatges visuals que fan servir el signe, la lletra, l’alfabet, la paraula o l’escriptura com a part de la seva formulació estètica. La finalitat de l’exposició és posar de manifest el paper del signe i l’escriptura en l’art del segle XX com a estructura del pensament i mitjà d’expressió de l’artista.

Artistes:

Antoni Tàpies, Robert Llimós, Joan Rabascall, Evru/Zush, Giuliano Menegon, Joana Cera, José Luis Alexanco, Sergi Aguilar, Eduardo Chillida, Miguel Salinas, Manuel Millares, Antoni Socías, Carmen Calvo, Darío Villalba, Ignasi Aballí, Jordi Tolosa, Fina Miralles, Jordi Sabaté, Ramon Parramon, José Manuel Broto, Jordi Teixidor, Alighiero Boetti, Miralda, Lawrence Weiner, Federico Guzmán i Carlos Pazos

Visites comentades a l’exposició:

Dissabte 4 de juny, diumenge 19 de juny, diumenge 17 de juliol, diumenge 31 de juliol i diumenge 21 d’agost. A les 11:30h.

Cal inscriure’s prèviament trucant al telèfon 93 791 35 93 o mitjançant l’adreça de correu fp.info@fundaciopalau.cat

‘Signes i escriptures’ es podrà veure a la Fundació Palau entre el 28 de maig i el 18 de setembre del 2022.

Mostra els detalls

Inici: