« All Esdeveniments

GENERACIÓ (H)ORIGINAL (*exposició en el marc del festival Poesia i+)

23 de juny - 23 de setembre

Gratuït

Comissaris: Marta Huertas i Dídac Rocher

Sala: Antoni Artigues, Fundació Palau

GENERACIÓ (H)ORIGINAL és un retrat coral representatiu d’un grup de poetes que ha orbitat al voltant del bar (H)original de Barcelona, al Raval. Un espai de trobada i de relacions poètiques que, al llarg de més de 15 anys, ha esdevingut un dels centres neuràlgics i transformadors de la poesia en llengua catalana. Un grup de poetes que ha revolucionat el panorama poètic del país.

Aquest cau va néixer l’any 2001 de la mà de la poeta Meritxell Cucurella-Jorba i Gigi Marzullo com a primer equip gestor. Més endavant, el 2002, Ferran Garcia fins a l’actualitat, i Josep Pedrals fins al juliol del 2015, han estat al capdavant de la programació.

Una etapa, un espai i un grup de poetes que queden fixats des de la seva contemporaneïtat. Un projecte fotogràfic que és balanç i testimoni viu d’un temps i d’una generació de generacions.

Detalls

Inici: