« All Esdeveniments

NOVA LEDA. ANTONI TAULÉ

22 de juny de 2019 a les 8:00 - 31 de desembre de 2019 a les 17:00

Moltes cavil·lacions s’amaguen darrere les obres d’Antoni Taulé: la soledat, la llum, l’espai…, en les que la petjada de l’arquitecte hi és sempre. Però certament hi ha un neguit a l’exposició Nova Leda, els personatges. Dins l’harmonia natural, calmosa, però també lògica dels espais arquitectònics, hi brollen tot un seguit de figures de les obres dels qui admira: Picasso, Bacon, Modigliani, Munch… que construeixen amb els seus gests una nova escriptura simbòlica, una transmutació de l’acció. A aquestes obres s’hi afegeixen una sèrie de fotografies de diverses èpoques que Taulé redibuixa i actualitza amb pintura.

El treball d’Antoni Taulé es considera un enigma a resoldre; es tracta d’una obra difícil de definir però amb un missatge contundent i misteriós que busca constantment el diàleg amb la realitat, amb l’alteritat, amb l’espectador.

Detalls

Inici: