« Tots els Esdeveniments

Presentació de “Botànica proletària”

19 de febrer

Botànica proletària és una edició de Tinta Invisble edicions que compta amb 4 fotografies d’en Joan Fontcuberta i 2 dibuixos al grafit per Sylvie Bussières. Aquestes peces són acollides per uns poemes d’en Martí Boada. Un opuscle acompanya l’edició amb un text d’encapçalament de Joan Fontcuberta anomenat Botànica marginal, i un relat de Joan Puigdefàbrega, Passejada pels marges. El tiratge és de 25 exemplars numerats i signats.

Descripció peça

Botànica proletària es recull en una caixa de conservació serigrafiada. En el seu interior hi trobem les 4 fotografies de Joan Fontcuberta, impreses en Giclée amb paper PhotoRag, amb mida 30 x 45 cm. Dues d’aquestes fotografies són intervingudes amb grafit per Sylvie Bussières, i esdevenen obra original numerada i signada per l’artista. Cada una d’aquestes 6 peces és acompanyada d’una camisa que inclou els poemes que en Martí Boada ha elaborat per a cadascuna d’elles.

El conjunt editorial el complementa un opuscle amb text de Joan Fontcuberta, Botànica proletària, un escrit de Joan Puigdefàbrega anomenat Passejada pels marges. També inclou l’índex que relaciona obra els poemes corresponents, i la justificació de tiratge.

Dades tècniques de la col·lecció

El tiratge és de 25 exemplars numerats i signats.

4 exemplars PA, proves d’artista, signats i numerats en romans.

7 exemplars PE, proves d’editor per a l’equip I els col·laboradors, signats i numerats en romans. 1 BAT, bon à tirer.

Aquesta proposta va ser gestada durant el post-confinament pandèmic de la primavera de l’any 2020, i ha estat acollit i produït de la mà de Tinta Invisible la tardor del 2021.

Mostra els detalls

Data: