Experiències culturals

PICASSO I EL TERMALISME A PROP TEU

Descripció:

Escapa’t a Caldetes i regala’t una experiència cultural combinada amb aigua termal mineromedicinal. Et proposem visita la Fundació Palau, un dels museus amb la col·lecció privada Picassiana més important de l’Estat Espanyol, i que acull també obres d’altres artistes cabdals com Tàpies, Miró, Barceló, Perejaume…I tot seguit gaudeix d’un circuit de salut i benestar començant per la piscina manantial d’aigua termal amb propietats curatives (estimulant cel·lular, antiinflamatoria, sedant, relaxant,..) a 38’8ºC i de la banyera d’hidroterapia al Balneari Caldes d’Estrac.

Preu per persona: 18€

• 1 Entrada a la Fundació Palau per visitar l’exposició temporal i permanent
  • Circuit de salut i benestar al Balneari de Caldes d’Estrac ( 40 min: piscina manantial termal i banyera amb hidroteràpia)
  • Cal reservar per telèfon (93 791 35 93) o bé omplint el formulari de reserva per mail
  • Les entrades es poden comprar només a la Fundació Palau.
  • La reserva no serà efectiva fins que s’hagi rebut la confirmació per part de la Fundació Palau

ART REFRESCANT!

Descripció:

Vine a Caldes d’Estrac i fes un visita a la Fundació Palau, tot seguit un bany i dinar a la terrassa panoràmica de l’Hotel Dynamic.

Preu per persona: 18€ (de dimarts a divendres) i 30€ (dissabte i diumenge)

• 1 Entrada a la Fundació Palau per visitar l’exposició temporal i permanent
  • Accés i bany a la piscina de l’hotel Dynamic
  • Dinar de menú hotel Dynamic. Cada setmana hi ha un menú diferent
  • Les entrades es poden comprar a la Fundació Palau. Cal reservar per controlar l’aforament.

DIUMENGE ART VERMUT i MÚSICA

Descripció:

Us proposem un recorregut  per l’exposició permanent de la Fundació Palau (Picasso, Tàpies, Barceló, Miró, Perejaume,…) i a l’exposició temporal de Picasso per Duncan. Tot seguit us esperen a l’Hotel Dynamic amb un vermut i música en viu a la terrassa de l’hotel.

Preu per persona: 6€

El preu inclou:

• Entrada a l’exposició permanent i exposició temporal.
  • A partir de les 12:30h. Vermut i música en viu o DJ a la terrassa de l’Hotel Dynamic
  • Pots comprar l’entrada a la Fundació Palau. Cal reservar per controlar l’aforament.

ESTADA A CALDES D’ESTRAC. CULTURA I RELAX VORA LA MAR

Descripció:

Allibera’t de la rutina i vine a gaudir d’una estada cultural i de relax a Caldes d’Estrac, coneguda popularment com Caldetes.

Una vegada estiguis allotjat/da a l’hotel Dynamic, et proposem una visita a la Fundació Palau, un dels museus amb la col·lecció privada Picassiana més important del territori, i que acull també obres d’altres artistes cabdals com Tàpies, Miró, Barceló, Perejaume,..Tot seguit podreu gaudir d’una ruta autoguiada per Caldetes.

Per visites guiades contacteu amb la Fundació Palau

Preu per persona: desde 65€

Octubre, novembre, desembre, febrer i març: 65€ Habitació doble sense esmorzar. 80€ Habitació doble amb esmorzar

Abril, maig, juny i setembre: 80€ Habitació doble sense esmorzar. 95€ Habitació doble amb esmorzar

Juliol i agost: 90€ Habitació doble sense esmorzar. 105€ Habitació doble amb esmorzar. (subjecte a disponibilitat)

El preu inclou:

• Allotjament 1 nit qualsevol dia de la setmana en habitació doble (amb o sense esmorzar depenent de l’opció escollida)
  • Entrada al museu per visitar l’exposició permanent i temporal.
  • Cal reservar per telèfon (93 791 35 939) o bé omplint el formulari de reserva per mail.