Amigues i amics, us presentem ELS DIJOUS A LA PALAU sota el lema:  La aire li hauré de dir  si vull que em digui que sí.

Comencem aquest cicle amb la incògnita de si aconseguirem ser prous com per donar-li continuïtat. Hi confiem plenament. El plantejament inicial, i per anar escalfant motors de cara a l’any vinent, serà començar amb un club de lectura sobre Els contes despullats de Josep Palau i Fabre. No serà un club de lectura a l’ús. No haureu de llegir el llibre a casa i després venir-lo a comentar. Llegirem el llibre durant l’activitat i hi introduirem comentaris, preguntes, parers… el que se’ns vagi acudint a mesura que anem llegint. Es tracta, doncs, d’una activitat eminentment participativa. Tenim també la sort de disposar d’un fantàstic arxiu, gràcies al qual, podrem conèixer els esborranys dels textos que ens ajudaran a conèixer el procés creatiu de Josep Palau i Fabre.

La intenció d’aquest cicle és que cada dijous, a dos quarts de set, ens apleguem a la Fundació Palau. Començarem, com hem dit, amb els clubs de lectura, però hi anirem introduint altres temàtiques: cinema, documentals, teatre, art, filosofia, música. I hi tindrem convidats que ens puguin ajudar a aprofundir en aquestes disciplines. Partint sempre dels nostres motius fundacionals: preservar i donar a conèixer l’obra de Palau, però també apostar per l’art i la cultura en general. És una activitat viva que hem d’anar modelant entre tots els que hi participem.

Aquestes primeres sessions seran conduïdes per l’Anna Maluquer perquè la tenim a mà. Però de mica en mica hi anirem incorporant altres persones que ens il·lustrin. Seran gratuïtes fins al mes de desembre i us regalarem un exemplar dels Contes despullats per agrair la vostra confiança. Serà un cicle a cegues. No sabreu què hi trobareu aquell dijous a la Palau, però estem segurs que us arriscareu a esbrinar-ho.

Les sessions es faran tots els dijous a la mateixa hora.

PRIMERA SESSIÓ:

Dijous, 15 d’octubre del 2020

Hora: 18:30h a 20:00h

La Fundació Palau us ofereix una activitat tots els dijous amb una varietat de propostes que confiem que us engresquin a assistir-hi.

Partint del nostre fons documental i artístic i seguint els interessos de Josep Palau i Fabre, farem clubs de lectura en veu alta, parlarem sobre poesia, art, teatre, filosofia, projectarem cinema i documentals, i tot el que vagi sorgint i ens sembli interessant i enriquidor per passar una bona estona parlant de cultura.

Cada dijous el dediquem a una temàtica diferent. Es tracta que us apunteu al correu que us indiquem més avall i així rebreu la informació de l’activitat cada setmana.

Estem en moments complicats per tothom i vam iniciar el cicle a l’octubre del 2020. Per qüestions de contenció de la pandèmia, hem hagut de suspendre-ho aquest novembre i desembre, però tan bon punt puguem tornar-ho a oferir us ho farem saber als que us hagueu inscrit.

Si voleu saber les condicions d’inscripció a les activitats, podeu escriure a fundaciopalau@fundaciopalau.cat o trucar al 937 913 593