Educació Infantil

La Taula Cubista     NOU!!!

Descripció:

L’activitat s’inicia introduint la Fundació i la col·lecció Palau per donar lloc a la relació Palau-Picasso. Presentem Picasso com un artista renovador i experimental. Analitzem les obres de la col·lecció i entenemcom les ganes de descobrir noves formes porten a Picasso a iniciar una manera nova d’expressió que esdevindrà una nova avantguarda artística. Finalment, al taller hi haurà una taula parada que haurem de reproduïr mitjançant eines, materials i noves maneres de mirar i entendre l’objecte en la sevaessència per elaborar la nostra pròpia taula cubista.

La reserva no serà efectiva fins que s’hagi rebut la confirmació per part de la Fundació Palau

Educació Infantil

Maya Picasso i els titelles

Descripció:

Els grups visitaran la col·lecció Picassiana de la Fundació Palau a través dels ulls de Maya Picasso, la segona filla de l’artista malagueny. Abans de la visita, Maya Picasso es dirigeix al grup a través d’una carta, una fotografia i, pels més petits, una cançó per tal que cada escola pugui fer un treball previ de familiarització. Un cop a l’exposició trobaran les pintures que el pare de Maya, Pablo Picasso, va fer d’alguns personatges. Els observarem en detall per descobrir què expressen i reflexionarem sobre les emocions pròpies i les alienes. Abans d’anar al taller coneixerem la joguina preferida de la Maya, el teatrí i els 6 personatges dissenyats pel seu pare. Finalment proposem crear més personatges per Maya al taller, tot elaborant titelles que expressin diferents emocions.

Video resum