Educació Infantil

En procediment:

La Taula Cubista     NOU!!!

Descripció:

L’activitat s’inicia introduint la Fundació i la col·lecció Palau per donar lloc a la relació Palau-Picasso. Presentem Picasso com un artista renovador i experimental. Analitzem les obres de la col·lecció i entenemcom les ganes de descobrir noves formes porten a Picasso a iniciar una manera nova d’expressió que esdevindrà una nova avantguarda artística. Finalment, al taller hi haurà una taula parada que haurem de reproduïr mitjançant eines, materials i noves maneres de mirar i entendre l’objecte en la sevaessència per elaborar la nostra pròpia taula cubista.

• Tipologia: Visita-Taller d’art
  • Lloc: Sales d’exposició i espai taller
  • Ràtio: 2 grups de classe
  • Durada per grup: 90 minuts
  • Nivell: Cicle infantil
  • Preu: 120€/grup
  • Reserves: formulari de reserva per mail.

La reserva no serà efectiva fins que s’hagi rebut la confirmació per part de la Fundació Palau

Educació Infantil

Maya Picasso i els titelles

Descripció:

Els grups visitaran la col·lecció Picassiana de la Fundació Palau a través dels ulls de Maya Picasso, la segona filla de l’artista malagueny. Abans de la visita, Maya Picasso es dirigeix al grup a través d’una carta, una fotografia i, pels més petits, una cançó per tal que cada escola pugui fer un treball previ de familiarització. Un cop a l’exposició trobaran les pintures que el pare de Maya, Pablo Picasso, va fer d’alguns personatges. Els observarem en detall per descobrir què expressen i reflexionarem sobre les emocions pròpies i les alienes. Abans d’anar al taller coneixerem la joguina preferida de la Maya, el teatrí i els 6 personatges dissenyats pel seu pare. Finalment proposem crear més personatges per Maya al taller, tot elaborant titelles que expressin diferents emocions.

• Tipologia: Taller d’art
  • Lloc: Sales d’exposició i espai taller
  • Ràtio: 2 grups de classe
  • Durada per grup: 90 minuts
  • Nivell: Educació infantil
  • Preu: 120€/grup
  • Reserves: formulari de reserva per mail.