Educació Infantil

Maya Picasso i els titelles

Descripció:

Els grups visitaran la col·lecció Picassiana de la Fundació Palau a través dels ulls de Maya Picasso, la segona filla de l’artista malagueny. Abans de la visita, Maya Picasso es dirigeix al grup a través d’una carta, una fotografia i, pels més petits, una cançó per tal que cada escola pugui fer un treball previ de familiarització. Un cop a l’exposició trobaran les pintures que el pare de Maya, Pablo Picasso, va fer d’alguns personatges. Els observarem en detall per descobrir què expressen i reflexionarem sobre les emocions pròpies i les alienes. Abans d’anar al taller coneixerem la joguina preferida de la Maya, el teatrí i els 6 personatges dissenyats pel seu pare. Finalment proposem crear més personatges per Maya al taller, tot elaborant titelles que expressin diferents emocions.

• Tipologia: Taller d’art
  • Lloc: Sales d’exposició i espai taller
  • Ràtio: 2 grups de classe
  • Durada per grup: 90 minuts
  • Nivell: Educació infantil
  • Preu: 120€/grup
  • Reserves: formulari de reserva per mail.

La reserva no serà efectiva fins que s’hagi rebut la confirmació per part de la Fundació Palau

Reinventem Objectes. Picasso

Descripció:

L’activitat comença reflexionant sobre què és una col·lecció i què vol dir col·leccionar. Descobrirem la passió de col·leccionistes de Josep Palau i Oller i el seu fill, Josep Palau i Fabre a través de diversos objectes que ens portaran a parlar de la seva col·lecció d’obra Picassiana. La visita vol ser una descoberta de Picasso i el seu gran interès per transformar un objecte quotidià en una obra d’art, com la guardiola icona de la Fundació. Al taller, els/les alumnes convertiran objectes domèstics en figures animals modelant amb argila, tal com va fer Picasso els últims anys de la seva vida.

• Tipologia: Taller d’art
  • Lloc: Sales d’exposició i espai taller
  • Ràtio: 2 grups de classe
  • Durada per grup: 120 min
  • Nivell: Cicle inicial i mitjà de primària
  • Preu: 200€/grup
  • Reserves: formulari de reserva per mail.