Ferran Freixa. Passat i present

Exposició monogràfica del fotògraf Ferran Freixa que es pot veure actualment a les sales de la Fundació Palau. Un recorregut pels motius més icònics i actuals que Freixa ha treballat i treballa durant les últimes dècades. Fotografies íntimes i poètiques en les que el fotògraf demostra la seva excepcional capacitat per captar i observar, pacient, l’estat de les coses.
Disponible a partir de l’abril del 2021.

Toni Vidal retrata la cultura catalana dels 70

Comissariada per l’escriptor Julià Guillamon, “Toni Vidal retrata la cultura catalana dels setanta” és fruit d’un treball en l’arxiu fotogràfic de Toni Vidal que ha permès realitzar una selecció de més de cent retrats de les personalitats de la cultura catalana d’aquell període.

Joan Fontcuberta. Poemes de l’Alquimista

Exposició amb fotografies de Joan Fontcuberta on l’artista es capbussa en els seus arxius fotogràfics cercant imatges desneixents, que recorren el camí a la inversa i tornen a la vida transformades en quelcom diferent. Entre l’experimentació i l’assaig, la fotografia de Joan Fontcuberta al igual que la poesia de Josep Palau i Fabre, exhala el neguit tràgic de l’existència, que només pot ser redimida per la imaginació, la ironia i l’erotisme.