CALDES D’ESTRAC, PERLA DE POETES

Preu: 10€

Editorial: Fundació Palau

Any de publicació: 2018

Descripció: Davant la demanda, molt habitual, de les persones que vénen a fer la ruta Caldes d’Estrac, perla de poetes de poder tenir els versos que es reciten durant el recorregut, i com una manera més de contribuir a promoure i difondre el llegat dels nostres poetes i més concretament dels que han tingut una relació continuada amb la vila de Caldes d’Estrac, des de la Fundació Palau i en col·laboració amb l’Ajuntament us oferim aquesta publicació perquè pugueu refrescar la memòria de la ruta que heu fet i per si voleu fer-la de nou algun dia en solitari. A dins hi trobareu explicacions dels espais que es visiten i els textos de Josep Palau i Fabre, Jacint Verdaguer, Joan Maragall i Apel·les Mestres que els il·lustren poèticament..

CALDES D’ESTRAC, PERLA DE POETES

10,00 IVA inclós

SKU: Dipòsit legal: B 12257-2019 Categoria: