PICASSO. DELS BALLETS AL DRAMA (1917-1926)

Autor: Josep Palau i Fabre

Preu: 100 €

Editorial: Polígrafa

Any de publicació: 1999

Descripció: En aquesta obra se’ns presenta un Picasso totalment diferent del que se’ns mostrava en els dos anteriors volums: Picasso Vivent 1881-1907 i Picasso Cubisme 1907-1917, del mateix autor. El període comprès entre els anys 1917-1926 és l’època en què Picasso vesteix un trajo amb freqüència, viu en un barri elegant de París, alterna amb l’alta societat i retorna al classicisme. No obstant això, sota la superfície d’aquest Picasso formal habita el Picasso inquiet i temperamental de sempre: el cubisme continua desenvolupant-se, ara amb nous accents, i el surrealisme entra en escena abans, fins i tot, de ser oficialment presentat; si bé aquest Picasso no pot ser separat de l’anterior. A través d’una exhaustiva anàlisi, Josep Palau i Fabre ens convida a entrar en el fascinant univers de la diversitat picassiana, on ens descobreix un Picasso que darrera de la màscara del classicisme amaga una complexitat desconeguda fins llavors.

PICASSO. DELS BALLETS AL DRAMA (1917-1926)

100,00 IVA inclós

SKU: ISBN 84-343-0906-8 Categoria: