Mascareta del festival Poesia i +

MASCARETA DEL FESTIVAL POESIA I + AMB DISSENY DE FREDERIC AMAT

Edició especial del Poesia i + 2020 dissenyada per Frederic Amat i confeccionada per Top Manta.
Aquestes mascaretes són una producció de la Fundació Palau per al festival Poesia i +, en una edició marcada per la pandèmia global i amb la voluntat de contribuir a alleugerir els efectes brutals que està tenint en els sectors més desfavorits.
La producció de les mascaretes ha anat a càrrec de Top Manta, una marca que el Sindicat Popular de Venedors Ambulants va impulsar el 2017 amb l’eslògan “Roba legal, gent il·legal”.

Mascareta higiènica reutilitzable. Talla adult (major de 12 anys)
Rentable 60º màxim / 5 rentades.
Tela 80% polièster 20% poliamida de 126 gr/m2.
Eficàcia de filtració bacteriana (BFE) >90%. Respirabilitat <60 (Pa/cm2). Aitex
Fabricat a Espanya. Distribuïdor: Top Manta.

Si has adquirit una entrada pel Poesia i + d’aquest any podràs endur-te la mascareta al preu de 15 € presentant la teva entrada a la Fundació Palau, tan durant els dies de celebració del festival com posteriorment.

No fem enviaments dels articles adquirits. Caldrà recollir-los a la Fundació Palau.

Mascareta del festival Poesia i +

18,00 IVA inclós - Recollir a Fundació Palau