« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

CÀNTUT

16 de juliol de 2017 a les 21:30

15€

Càntut són les cançons dels avis i, per tant, són també les nostres cançons, aquelles que hem de conèixer per saber d’on venim i recordar per reivindicar la veu dels que ja no hi són. Càntut és un projecte del músic empordanès Carles Sanjosé (Sanjosex) i l’acordionista vallesà Carles Belda, amb l’excel·lent companyia de la violinista Coloma Bertran i el multiintrumentista Jordi Casadesús. Càntut és el resultat d’una immersió en el cançoner online que ha impulsat el musicòleg Albert Massip i que aplega més de mil enregistraments que rastregen la petja del cant de tradició oral a les comarques de Girona. Càntut és el recent guanyador de la primera edició del Premi Teresa Rebull a la producció musical en cultura popular i tradicional. Càntut és memòria musicada. La nostra.

Entrada conjunta amb l’actuació ‘Nit de poetes’: 15€

Venda entrades