« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

PALAU I FABRE EN L’ALQUÍMIA MUSICAL

27 de maig de 2017 a les 20:00 - 21:00

Un concert que aplega distintes veus musicals de compositors catalans actuals i en progrés, que se sumen a l’homenatge a Palau i Fabre en l’any del centenari. També la música és per excel·lència una transmutació, una alquímia de les més especials i factibles: no és res palpable (les notes escrites en pentagrames són mers símbols), en un moment determinat es manifesta a través de veus i instruments i torna a desaparèixer, deixant la seva impressió perenne en l’esperit humà. Amb aquest concert es fa el procés a la inversa: volem restituir en forma de música les impressions que han causat en els compositors la lectura dels poemes de Palau i Fabre: alquímia sobre alquímia. Una meravella digna d’ell.

Música de Josep Soler, Jesús Rodríguez-Picó, Salvador Brotons, Jaume Creus, Llorenç Balasch.

Intèrprets: David Sanz, guitarra, professor del Conservatori d’Andorra; Jordi Gendra, flauta, membre de l’Ensemble Instrumental de Barcelona i solista de l’Orquestra de Cambra de Granollers; Montserrat Bertral, mezzo.

Programa de mà

Concert patrocinat per: