« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

“Encontres amb l’Alquimista: Dansa , música , recital i perfomance”

21 d'octubre a les 12:00 am

AQUESTA ACTIVITAT QUEDA CANCEL·LADA I POSPOSADA PER UN ALTRE DIA A CONCRETAR.

Representació entorn a l’exposició ‘Encontres de l’Alquimista’ amb la participació de :

Núria Dardinyà (soprano) i Daniel Pérez (compositor musical). Concert Ona Mestre (ballarina). Dansa contemporània,Anna Maluquer (Rapsoda) . Recital Xaxier Alsina (l’Equilibrista) Performance. Acompanyat de Montserrat Muñoz Pujolar (veu de l’alquimista ) Laura Martí Pons i Pau Valls (instrumentistes del cello ) i Martí Font (3era veu).

Anna  Maluquer oferirà un recital de poemes escollits del poemari “Poemes de l’Alquimista” de Josep Palau i Fabre.

La Soprano Núria Dardinyà, acompanyada al piano per Daniel Pérez, interpretarà diferents poemes musicats.

Ona Mestre, dansarà  poemes del Alquimista acompanyada de la sonoritat dels mots  dits per a ella mateixa, primer, i per voluntaris del públic després.

La darrera actuació, L’Equilibrista és una performance en la que el seu autor, Xavier Alsina, expressa amb llenguatge punyent  els seus dubtes existencials a traves d’un hipotètic diàleg amb l’Alquimista , Palau i Fabre.

S’aconsella reservar al telèfon 93 791 35 93 o bé fundaciopalau@fundaciopalau.cat

Preu: 5€ per persona

Públic infantil (edats a partir de 10 anys) i públic adult.

Detalls

Data: