« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

“Encontres amb l’Alquimista”

16 de setembre a les 12:00 am - 12 de novembre a les 6:00 pm

Un projecte d’exposició a l’entorn de l’obra de Josep Palau i fabre, en concret del seu poemari L’Alquimista.

Un projecte promogut pel grup de recerca Escafandre, subscrit a l’Associació Cultural l’Espantaocells i Comissariat per l’Àngels Rosés

Escafandre, és un grup heterogeni i canviant d’artistes de diferents disciplines que s’apleguen a l’entorn d’un projecte comú, en aquest cas, el desig d’aprofundir en l’obre de Palau i Fabre, cercant diferents punts de vista i provocant diàleg.

Els participants ens reunim sota una proposta de diàleg, de trobada, de ressonàncies amb el poeta a traves d’algun del seus poemes o be d’un conjunt…Com no pot ser d’altre manera, un diàleg obert, que ens meni a l’obra amb total llibertat artística, travessant diverses disciplines i llenguatges que itinèrin amb el que ens diu Palau.

Els artistes participants son:
Xavier Alsina, Antoni Carné, Núria Dardinya i Daniel Perez , Marta Castelar, Carme Castellvi, Anet Duncan, Verònica Gonzalez, Teresa Gómez Martorell, Jaume Guardis, Ona Mestre, Jaime Moroldo, Tomàs Pariente, Stefano Puddu, Anna Maluquer, Àngels Rosés, Núria Rossell, Jordi Sarrate, Pepa Vila.

Detalls

Inici: