« All Esdeveniments

EXPOSICIÓ ESCOLES D’ALTRES MONS

maig 6 @ 6:30 pm - maig 29 @ 6:30 pm

Escoles d’altres mons és un projecte educatiu de sensibilització vers el dret a l’educació i les desigualtats socials que des del 2006 compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

El treball de Kim Manresa porta a reflexionar al voltant del dret de totes les persones a l’educació, i l’exigència que aquesta sigui una prioritat de les administracions públiques i dels organismes internacionals.

El dissabte 6 de maig a les 18:30 inaugurarem l’exposició amb la visita guiada pel poeta i escriptor d’El Salvador Carlos Ernesto García.

Material complementari

Com a complement a aquesta exposició, proposem un treball amb els centres educatius i altres entitats mitjançant unes guies didàctiques i la presentació del contingut a la comunitat educativa per part del comissari de l’exposició:

Detalls

Inici: