Exposició ‘Petits grans artistes’

31 de maig - 16 de juny

Inauguració: divendres 31 de maig.

Presentem un any més el projecte “Petits Grans Artistes”, nascut el 2016 per iniciativa de l’Escola Sagrada Família de Caldes d’Estrac amb la implicació de la Fundació Palau i la col·laboració de l’Ajuntament, l’AFA i, enguany també l’Escola Bressol. Un projecte per apropar l’art contemporani a l’escola i crear espais d’aprenentatge transdisciplinars que incloguin a docents, alumnes, professionals del sector, artistes i famílies.

Aquest any l’eix vertebrador del projecte és el mar i l’aigua, un element molt arrelat al nostre municipi, Caldes d’Estrac. Els artistes que aquest any col·laboren en el projecte realitzant tallers entorn d’aquest tema  amb els alumnes són: Ignasi Aballí, Andreu Galeano, Pep Dardanyà, Marta Vergonyós i Olga Serral. El resultat dels tallers realitzats amb aquestsartistes es mostraran, com cada any, en una exposició a la Fundació Palau.

L’exposició es podrà visitar de forma gratuïta a la Sala Artigues fins al 16 de juny.

Mostra els detalls

Inici:
31 de maig
Finalització:
16 de juny
Categories d'Esdeveniment:
,
Lloc web:

fp.info@fundaciopalau.cat
Visualitza el lloc web de Organitzador