« Tots els Esdeveniments

P de poesia, P de Palau. Cicle Josep Palau i Fabre. Retrat inacabat. A càrrec d’Anna Perera

3 d'octubre

Anna Perera és llicenciada en Filologia Catalana, màster de recerca en Humanitats i doctora en Filologia Catalana, amb la tesi L’erotisme en la poesia catalana del segle XX: Joan Salvat-Papasseit, Josep Palau i Fabre i Gabriel Ferrater. Treballa a la Universitat de Girona com a tècnica de recerca i de gestió i és professora associada del Departament de Filologia i Comunicació. També forma part del grup de recerca de Literatura de l’Edat Moderna, Contemporània i Patrimoni Literari.

La poesia va travessar la vida i l’obra de Josep Palau i Fabre. En aquesta xerrada tractarem sobre alguns dels elements fonamentals que van conduir l’autor cap a la creativitat poètica i cap a l’escriptura de la seva obra cabdal, Poemes de l’Alquimista.

Entrada lliure. Cal inscriure’s al mail o telèfon de la Fundació Palau:  fundaciopalau@fundaciopalau.cat o bé 93 791 35 93

Descarrega’t aquí el cartell

Descarrega’t aquí el cartell del cicle Josep Palau i Fabre. Retrat inacabat