« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

DIA i NIT DELS MUSEUS

18 de Maig - 19 de Maig

En motiu de la celebració del ‘Dia Internacional dels museus’ i de ‘La Nit dels Museus’ hem organitzat un seguit d’activitats obert a tots els públics:

Dissabte 18 de maig

12:00h.

Recital poètic-musical en el marc de l’exposició “Narcís Sayrach, Sant Jordi: paraula i art. Poetes i artistes catalans contemporanis” a càrrec de Carles Duarte i Marçal Font. Direcció musical de Xavi Mestres.

17:00h.

Primera passejada amb barrets per la riera de Caldes d’Estrac. Lloc de trobada: Restaurant “El nou jardí del Vellard” a Sant Vicenç de Montalt ( 700 m riera amunt de la Fundació Palau). Hi haurà servei de photocall al pati de la Fundació.

18:30h.

Visita guiada a l’exposició “Chapeau! De Casas i Picasso a Balenciaga i Pertegaz” a càrrec del seu comissari Josep Casamartina i Parassols

21:00h

Lectura dramatitzada de “La dona pantera”, espectacle basat en el teatre de Don Joan de Josep Palau i Fabre. Adaptat per Anna Maria Ricart i dirigit per Marc Chornet. En col·laboració amb Escenari Joan Brossa.

El museu estarà obert de 15 a 16h i tancarà a les 12 de la nit.

Diumenge 19 de maig

12h. Visita guiada a l’exposició “Chapeau! De Casas i Picasso a Balenciaga i Pertegaz” a càrrec del personal de la Fundació Palau

*Totes les activitats són gratuïtes. Cal fer reserva per a participar a les visites guiades.

Mostra els detalls

Inici: