« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concert de Neus Borrell i Bru Ferri. SUSPÈS i AJORNAT

14 de novembre

Tot va començar el juny del 2019, es van topar amb un feix de llibretes manuscrites de Pepe Sales que formaven part de l’exposició La Passió segons Pepe Sales (Konvent,2019).

Neus Borrell i Bru Ferri, dues veus i un piano canten a Pepe Sales, Maria Mercè Marçal, Doroty Armenia i Oriol Sauleda.

Neus Borrell i Bru Ferri, publiquen el setembre de 2019 l’EP Llibretes de Pepe Sales (Coopula,2019) a on musiquen sis textos de llibretes manuscrites de Pepe Sales. Actualment continuen treballant amb textos procedents de llibretes i diaris de Maria Mercè Marçal, Doroty Armènia o Oriol Sauleda, i estan a punt de publicar un segon treball (Indian Runners, 2021).

Troben en les llibretes i diaris un contingut d’una intimitat preciosa, i frase per frase, amb dues veus i un piano, es va fent col·lectiva en cantar que tres estels cauen a l’aigua, que t’he nengat mare, que un jo de mi, que lonca vita, que dansa i dansa.

www.neusborrell.com
www.bruferri.com

Aforament limitat.Cal fer inscripció prèvia al telèfon o mail de la Fundació Palau (93 791 35 93 o fundaciopalau@fundaciopalau.cat)

Accès lliure