« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Internacional dels Museus i La Nit dels Museus. SUSPÈS i AJORNAT

14 de novembre - 15 de novembre

. SLa UNESCO va decidir dedicar el 18 de maig com a Dia Internacional dels Museus, amb una clara voluntat de donar-los visibilitat i convidar a l’espectador a una experiència cultural enriquidora. Enguany, la pandèmia ha obligat a ajornar-lo. Si més no, pel que fa a l’obertura física dels museus, doncs com ja sabeu, el 18 de maig encara estàvem confinats. Vam fer, tot i així, una proposta virtual per poder celebrar-ho des de les xarxes. El fet és que des de la mateixa UNESCO se’ns va convidar a celebrar-ho el 14 de novembre confiant que tot hauria passat. No ha estat així, però si tots plegats conservem el seny, confiem poder-ho celebrar obrint-vos les portes de la Fundació durant tot el cap de setmana, amb l’exposició Ferran Freixa. Fotografia. Passat i present i amb el concert Neus Borrell i Bru Ferri. Des del seny, doncs, us proposem una estona de rauxa visual i auditiva.

Seguint la nova normativa del Govern Català queda suspeses totes les activitats culturals i només mantindrem obertes les portes del museu per visitar tant l’exposició permanent com la nova exposició de ‘Ferran Freixa. Passat i present.’

Mostra els detalls

Inici: