« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Els diumenges de la Fundació Palau. Amunt els pinzells! Taller d’art en anglès. SUSPÈS i AJORNAT

8 de novembre

3€

Seguint la nova normativa del Govern Català aquesta activitat queda suspesa i ajornada quan es pugui fer.

Descobreix l’artista que portes a dins! Cada família pintarà en equip un tema inspirat en una obra de Picasso. No cal experiència prèvia, només ganes de divertir-se i de parlar en anglès.

Cal portar roba còmoda i una bata o davantal per no embrutar-nos ja que pintarem amb pintura acrílica.

Taller conduït per l’artista local Wendie-Joy

A tenir en compte!

• Amb reserva prèvia al telèfon o mail de la fundació (93 791 35 93 o fundaciopalau@fundaciopalau.cat )
  • Preu per nen/na: 3€
  • Infants a partir de 5 anys i les seves famílies.
  • Aforament: màxim de 4 unitats familiars (segons la normativa vigent, entenem la unitat familiar com a nucli de convivència, es recomana que les unitats familiars estiguin formades per no més de 4 persones).
  • Ús obligatori de la mascareta durant el taller (majors de 6 anys)
  • Rentat de mans: gel hidroalcohòlic abans d’accedir a les sales i rentat de mans amb sabó abans i després de l’activitat al taller.
  • Distribució taller: garanteix les mesures sanitàries i cada unitat familiar disposarà d’un espai individual de treball amb el material específic.

Mostra els detalls

Data: