« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

ESPECTACLE: LA LLAVOR DE L’AMOR

25 de gener a les 0:15 - 13:15

Espectacle programat dins de la Jornada Pedagògica Josep Palau i Fabre per a profesionals de l’ensenyament i bibliotecaris. Programa de la Jornada.

“La llavor de l’amor”, és una producció pròpia feta conjuntament amb  Òmnium Cultural. Aquesta activitat vol commemorar el centenari del naixement de Josep Palau i Fabre, el seu treball i la influència, Premi d’Honor de les Lletres Catalanes 1999, va tenir sobre una època i diverses generacions de poetes i crítics d’art actuals. Es tracta d’un recital de poesia i textos d’art interpretats per Montse Guallar amb l’acompanyament musical en directe de Max Sunyer a la guitarra.

“La llavor de l’amor”, és una producció pròpia feta conjuntament amb  Òmnium Cultural amb la col.laboració del Museu Picasso.

L’actuació és oberta al públic general i gratuïta.

Detalls

Data: